یزد فردا: دکتر محمد جواد اسایش با شعار اصالت علوی و اصلاحات مهدوی امده ام و تا اخر میمانم

به گزارش یزد فردا: دکتر محمد جواد اسایش در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مورد ماندن در انتخابات گفت:با دعوت جمعی از بزرگان و فرهیختگان  جوانان روحانیون و دانشگاهیان یزد قدم به عرصه انتخابات گذاشته ام و با توجه به خلف وعده های بعضی از افراد و نامهربانی آنان نسبت به جریان فکری اصلاحات و نیزاستقبال چشمگیر همشهریان هیچگونه تصمیمی برای رفتن ندارم و تا اخر در عرصه انتخابات حضور خواهم داشت 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا